مصطفی پورمحمدی در برنامه صف اول:

ببینید | بیش از ۳۰ جاسوس آمریکا را زدیم که آمریکایی‌ها اعتراف کردند بزرگ‌ترین ضربه به جاسوسان بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: اولین تجربه اداری و انتخاباتی من ناظر برگزاری انتخابات در جزیره قشم بود.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: اولین تجربه اداری و انتخاباتی من ناظر برگزاری انتخابات در جزیره قشم بود.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹۲
تعداد بازدید : 33

فرمان ۸ماده‌ای حضرت امام در خصوص حقوق متهمین با گزارش من صادر شد

تعداد بازدید : 13
 
بیش از 30 جاسوس آمریکا را زدیم که آمریکایی‌ها اعتراف کردند بزرگ‌ترین ضربه به جاسوسان بود
 
تعداد بازدید : 25
 
تحزب در کشور ما ناقص است | هیچ وقت آسانسوری نیامدم بالا
 
تعداد بازدید : 9
 
دولت‌ها باید به خبرنگاران پاداش دهند و از نقد خوشحال شوند
 
تعداد بازدید : 9
 
 باید قدردان مدیران باشیم | به مدیران مجرب با هر سلیقه‌ای میدان خواهم داد
 
تعداد بازدید : 9
 
 
 بنزین را مصرف نمی‌کنیم بلکه هدر می‌دهیم
 
تعداد بازدید : 9
 
 
 
 نمی‌خواستم وارد میدان شوم | با حادثه‌ای که برای شهید رئیسی رخ داد حس کردم مسئولیتی بر دوش دارم
 
تعداد بازدید : 4
 
 
 

 

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، با اشاره به بخش‌هایی از سوابق اجرایی خود گفت: در اوایل انقلاب برای توجیه مردم به بندرعباس اعزام شدم تا برای انتخابات آنها را توجیه کنم و در خرداد ماه ۵۸ تحت نظر آیت الله بهشتی کار آموزشی توجیهی و حزبی را در سه هفته پشت سر گذاشتیم و سپس به زنجان و کردستان برای ماموریت‌های حزبی و امنیتی رفتم.

وی‌افزود: از ۲۴ شهریور سال ۵۸ به عنوان کارمند دادستانی انقلاب فعالیت خود را آغاز کردم. چند ماموریت به مازندران و شیراز رفته و برای بازدید از زندان عادل آباد شیراز و بدرفتاری با زندانیان به آنجا رفتم. سپس اول زمستان ۵۸ برای دادستان مسجدسلیمان و چند شهر خوزستان انتخاب شدم.

وی‌تاکید کرد: پس از مدتی جنگ آغاز شد و بنده در خوزستان بودم. در آنجا پیوسته و هر روز بمباران هوایی داشتیم و خرداد سال ۶۱ پس از یک ماه حضور در عملیات فتح المبین، به عنوان دادستان به مشهد رفتم.

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به چگونگی صدور فرمان هشت ماده‌ای امام، گفت: یک پرونده مهم در سطح ملی داشتیم و چون پرونده مهمی بود به خواست حضرت امام خدمت ایشان رفتیم و در طولانی‌ترین ملاقات خصوصی تا آن زمان با ایشان به مدت ۴۵ دقیقه گزارش‌های لازم را به ایشان ارائه کردیم. صادقانه حتی علیه خودمان اعتراف کردم و مشکلاتی که وجود داشت را خدمت ایشان عرض کردم که پس از آن منجر به نگارش فرمان هشت ماده‌ای مهم حضرت امام شد و امام به شدت به حقوق مردم و متهمین توجه کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها